0007130012 |
Pàgines web amb creadors webs |
2018-2019 |
Curs telemàtic (en línia asíncron). Prof. Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior |
|
|
|
25/4/2019 - 9/6/2019 (25 hores) de h a h |
|
Lloc per determinar |
|
(Catalunya)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Asíncron |
Organització |
ICE de la Universitat Autònoma de Barcelona
|
| |
|
|
| |
|
|
Descripció i Metodologia: |
En aquest curs, majoritàriament pràctic, cada assistent portarà a terme, d’inici a fi, un projecte digital a la xarxa. D’aquesta manera el curs vol oferir una formació tècnica que permeti als assistents la correcta creació i utilització dels nous mitjans de comunicació digitals com són la creació de webs.
|
| |
Objectius |
Explicar i aprendre els coneixements fonamentals de:
• Creació i gestió de pàgines web en línia de forma gratuïta mitjançant aplicacions com jimdo, wix, wordpres o similar.... amb l’objectiu que al finalitzar el mateix els alumnes siguin capaços de crear-ne una, gestionar-la i actualitzar-la.
• L’objectiu final d’aquest curs pràctic és que cada alumne aconsegueixi portar a terme, d’inici a fi, el seu propi projecte digital a la xarxa.
|
| |
Continguts |
MÒDUL 1 – INTRODUCCIÓ
• Definició i funcions del community manager.
• Concepte de marca i estratègia de comunicació digital.
• La importància dels serveis i dels continguts digitals.
• Estratègies combinades SEO-SEM
MÒDUL 2 – GESTIONAR EL PROJECTE AMB JIMDO/WIX/WORDPRES (1)
• Dissenyar una pàgina web/app mitjançant jimdo/wix/wordpress/....
• Gestió i actualització de la pàgina web creada.
MÒDUL 3 – GESTIONAR EL TEU PROJECTE AMB JIMDO/WIX/WORDPRES/APP (2)
• Conèixer totes les opcions de l’administració del Creador de pàgines web
• Tauler
• Opcions
• Eines
• Usuaris
• Aparença
• Extensions
MÒDUL 4 – GESTIONAR EL PROJECTE AMB JIMDO/WIX/WORDPRES (3)
• Pàgines
• Entrades
• Media
• Comentaris
• Enllaços
• Corregir errors de disseny i d’ús web.
MÒDUL 5 – POSICIONAMENT ORGÀNIC
• Introducció a conceptes SEO / SEM relacionats amb el WEB
• Creació, gestió i avaluació d’una campanya real de social media màrqueting.
• Conèixer les següents eines: Google Analytics o similar, Google Adwords
Metodologia:
Es combinaran les explicacions teòriques amb la pràctica directa amb els diferents programaris mitjançant les activitats dissenyades pel formador.
|
| |
Observacions |
Amb el suport de
|
| |
Formador/a |
M. Àngels Jubany.
|
| |
Avaluació |
Correcta realització de les tasques encarregades.
|
| |
Requisits de certificació |
Lliurament, amb valoració positiva per part de la persona formadora, del 100 % de les activitats del curs.
|
| |
E-mail |
ga.ice@uab.cat
|
| |
|
|