Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
0007130012   Pàgines web amb creadors webs
2018-2019   Curs telemàtic (en línia asíncron). Prof. Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior
  
   25/4/2019 - 9/6/2019 (25 hores) de h a h
   Lloc per determinar
    (Catalunya) 
  
Format   En línia
Sincronicitat    Asíncron
Organització   ICE de la Universitat Autònoma de Barcelona
  
  
  
  
Descripció i   Metodologia:   En aquest curs, majoritàriament pràctic, cada assistent portarà a terme, d’inici a fi, un projecte digital a la xarxa. D’aquesta manera el curs vol oferir una formació tècnica que permeti als assistents la correcta creació i utilització dels nous mitjans de comunicació digitals com són la creació de webs.
  
Objectius   Explicar i aprendre els coneixements fonamentals de:

• Creació i gestió de pàgines web en línia de forma gratuïta mitjançant aplicacions com jimdo, wix, wordpres o similar.... amb l’objectiu que al finalitzar el mateix els alumnes siguin capaços de crear-ne una, gestionar-la i actualitzar-la.
• L’objectiu final d’aquest curs pràctic és que cada alumne aconsegueixi portar a terme, d’inici a fi, el seu propi projecte digital a la xarxa.
  
Continguts   MÒDUL 1 – INTRODUCCIÓ
• Definició i funcions del community manager.
• Concepte de marca i estratègia de comunicació digital.
• La importància dels serveis i dels continguts digitals.
• Estratègies combinades SEO-SEM

MÒDUL 2 – GESTIONAR EL PROJECTE AMB JIMDO/WIX/WORDPRES (1)
• Dissenyar una pàgina web/app mitjançant jimdo/wix/wordpress/....
• Gestió i actualització de la pàgina web creada.

MÒDUL 3 – GESTIONAR EL TEU PROJECTE AMB JIMDO/WIX/WORDPRES/APP (2)
• Conèixer totes les opcions de l’administració del Creador de pàgines web
• Tauler
• Opcions
• Eines
• Usuaris
• Aparença
• Extensions

MÒDUL 4 – GESTIONAR EL PROJECTE AMB JIMDO/WIX/WORDPRES (3)
• Pàgines
• Entrades
• Media
• Comentaris
• Enllaços
• Corregir errors de disseny i d’ús web.

MÒDUL 5 – POSICIONAMENT ORGÀNIC
• Introducció a conceptes SEO / SEM relacionats amb el WEB
• Creació, gestió i avaluació d’una campanya real de social media màrqueting.
• Conèixer les següents eines: Google Analytics o similar, Google Adwords

Metodologia:
Es combinaran les explicacions teòriques amb la pràctica directa amb els diferents programaris mitjançant les activitats dissenyades pel formador.
  
Observacions   Amb el suport de
  
Formador/a   M. Àngels Jubany.
  
Avaluació   Correcta realització de les tasques encarregades.
  
Requisits de  certificació   Lliurament, amb valoració positiva per part de la persona formadora, del 100 % de les activitats del curs.
  
E-mail   ga.ice@uab.cat
  
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent